dijous, 2 d’abril del 2009

Problemes problemes i mes problemes

Tinc una ATI Radeon 9550 que un bon dia ha decidit partir peres amb la meva tele Sony Bravia. Que ha passat? Doncs tinc la tele conectada via HDMI-DVI a la sortida secondaria de la tarja de video per a poder accedir al media center per la tele.
Fins fa no gaire, tot anava be, però no se si a causa d'alguna actualització del Windows Vista o dels drivers de la tarja de video, quan apago la tele i la torno a engegar es perd la senyal de l'ordinador. I no la puc recuperar si no es des de l'ordinador, deshabilitant pel Catalyst la sortida secondaria i tornant-la a habilitar.
He preguntat per activa i per passiva a foros, al fabricant i rés. Ningú m'ha sabut donar una solució.
Finalment he decidit comprar-me una nova tarja més actual PCI Express, amb sortida HDMI. Ara tinc una ASUS EAH4670 1Gb. A veure que tal....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada