dissabte, 1 de novembre del 2014

YOSEMITE (II) Apple Store Your device or computer could not be verified. Contact support for assistance.

Bé, no tot han estat flors i violes. Desprès de provar uns dies el nou Yosemite al Hackintosh he detectat els següents problemes:

  • Apple Store: Quan vaig a la Mac Apple Store i intento comprar alguna app, em demana l'Apple ID. Fins aquí tot correcte. El problema és que a l'introduir el password em surt el següent error: Your device or computer could not be verified. Contact support for assistance. 
  • iPhoto no funciona. En intentar obrir-lo em diu que necessito la darrera versió i m'envia directament a l'Apple Store però allí, no veig una versió més actual. El que hi ha només em surt l'opció Open, com si ja estes instal·lat.
  • El Mail. Bé, això ja és un problema més aviat meu. Per a no carregar el SSD vaig fer un link simbòlic de la ruta on guarda els mails a un altre disc dur. Doncs ara, en obrir-se el mail, no me'l troba.
Apple Store Your device or computer could not be verified. Contact support for assistance.

He provat algunes coses fins a trobar la solució. A mi no m'han funcionat però, segons sigui la causa, poden funcionar. 
Si aneu al menú Sobre aquest mac -> Informe del sistema -> Tarjes Ethernet i veieu que la propietat BSD name no val en0 aquesta solució us pot ser d'utilitat:

  1. Aneu a configuració i esborreu de la xarxa el servei Ethernet.
  2. Aneu amb el terminal de text a /Library/Preferences/SystemConfiguration i esborreu el fitxer NetworkInterfaces.plist
  3. Reinicieu i torneu a crear la connexió a la configuració
En el meu cas, no m'ha funcionat. El que m'ha funcionat és:
  • Editar amb el terminal de text, de la carpeta /Extra el fitxer org.chameleon.Boot.plist i afegir el tag:

       <key>EthernetBuiltIn</key>
        <string>Yes</string>


  • Jo ja li tenia i amb això només no funcionava. Em faltava el següent pas, Afegitr al mateix fitxer 

        <key>Kernel Flags</key>
        <string>kext-dev-mode=1 PCIRootUID=1</string>


  • més O bé, fer-ho mitjançant el Multibeast. Triant la opció PCI Root UID Fix del menú Customize, que ve a ser el mateix.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada