dimarts, 15 de novembre del 2011

Hackintosh VIII: 2 setmanes desprès...

Han passat dues setmanes des que vaig finalitzar el MaczingerZ (el hackintosh). És hora de fer balanç. Tot ha funcionat bastant bé. No he tingut cap problema d'estabilitat. He fet les següents operacions:
  • He comprat per l'appstore. Perfecte.
  • He activat la pantalla al seu màxim de resolució (1680x1050) tot i que és una mica rara. Des que vaig instalar el DSDT adequat ja no m'ha donat més problemes. Simplement he de conectar-lo mitjançant l'entrada DVI del monitor.
  • He fet la importació d'usuari des del Mac Mini. Perfecte.
  • He instal·lat actualitzacions de software menors (iTunes i altres). Perfecte.
  • He mirat videos. Perfecte.
  • He instal·lat un programa sensor de temperatura. M'indica que oscil·la entre 39 i 46 graus. Com a molt 46 quan fico algun video.
  • He instal·lat drivers de discs NTFS. Perfecte.
  • He instal·lat software variat. Perfecte.
  • He activat el iCloud, l'streaming de photos. Perfecte.
  • He compartit el iTunes del mac mini. Perfecte.
  • He instal·lat un disc dur extern i l'he formatat en MacOS+. Perfecte.
  • He activat el time machine per a fer backups al disc dur extern. Perfecte.
  • He posat en hibernació cada dia l'ordinador. Aquí he tingut problemes. Alguns cops sembla que al cap d'una estona indeterminada surt parcialment de la hibernació, activant-se els ventiladors però no la pantalla. Ni tampoc m'indica que s'ha encés l'ordinador (el programa Remote HD m'avisa al mòvil quan s'activa l'ordinador). Altres cops es manté la hibernació però quan premo el teclat no surt de la hibernació correctament fins que no premo el ratolí, i un cop engegat no funciona el teclat. He de desenxufar el USB del teclat i reenxufar-lo per a que funcioni.
  • No em funciona el Dual View, la doble pantalla. Però de moment no intentaré res, no sigui que em carregui alguna cosa. Em conformo amb la pantalla principal. Deixaré l'altra pantalla per a l'altre PC amb Linux i Windows.
  • Tampoc he probat d'afegir un altre disc dur intern, ni dual boot. Deixo l'altre ordinador per als altres sistemes operatius.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada