dimarts, 1 de novembre del 2011

Hackintosh (VI): La tarja gràfica

La tarja gràfica se'm va resistir ahir. Espero que avui tingui millor sort.
  1. He trobat una web http://netkas.org on hi ha un Instalador de QE CI per a ATI 48XX i 10.7.2. Me'l descarrego i l'executo.
  2. Reinicio
  3. Em passa una cosa curiosa: Abans m'ha enganyat. Em pensava que s'havia penjat al reiniciar, i sortia només el fons de l'escriptori i a molt baixa resolució. En realitat resulta que et munta dues pantalles (dual screen), una la bona i una VGA virtual. La barra del menu és a l'altre escriptori.
  4. He pogut arrastrar finestres d'un escriptori a un altre i veure que realment no s'ha penjat.
  5. Me les he manegat per a obrar el panell de preferences i arrastrar-lo a la pantalla. Desprès he vist que es pot obrir directament via teclat amb la combinació Alt+incrementa brillo.
  6. Un cop allí, he vist les dues pantalles i quan forço una resolució que no es possible a la pantalla "bona" m'hi canvia. Si no, no se com passar d'una pantalla a una altra.
  7.  Estic escrivint aquest post des del nou Hackintosh que batejo amb el nom de Maczinger Z
  8. instal·lo l'arranc del disc el Chimera, amb el Multibeast
  9. abans d'això modifico un fitxer per a veure si es solventa lo de la resolució: el /Library/Preferences/SystemConfiguration/com.apple.Boot.plist 
  10. Hi afegeixo
    "Graphics Mode"
    "1680x1050x32"
  11. No ha funcionat, donava error el chimera al arrancar.
Recapitulem:
  • Tenim un petit problema amb la gràfica
  • No rearranca quan entra en mode repòs.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada