dissabte, 20 de setembre del 2008

Decisió final: WMCE 2005

Desprès de molt lluitar, provar etc, ... em quedo amb el WMCE 2005. Això no implica que sigui la millor solució en tots els casos. És ara per ara, la solució que més m'encaixa a mi. Al final d'això es tracta, de trobar la configuració que encaixi més amb el sistema, les possibilitats i les necessitats de cadascú.
De tots els MC provats les raons que m'han fet descartar les altres opcións son les següents:

Media Portal
Perque no el Media Portal? Doncs perque el WMCE està més integrat amb el sistema. Puc apagar l'ordinador des del comandament a distancia.

Vista MCE
Perque no el Vista MCE?
- Perque actualment la màquina que tinc, un AMD 3200 va una mica just amb el VistaMCE (i això que he optimitzat tot el que es podia optimitzar del Vista). En quan em canvïi l'ordinador segurament serà la meva primera opció.
- Perque el VistaMCE no té integrat el MSN i el WMCE 2005 si, i això és un punt a favor.

MythTV
El vaig descartar per:
- Problemes de configuració amb la tarja de TV.
- Per la poca vistositat dels menus
- Problemes amb el so.
- Feinada per configurar els comandaments i/o teclat a distància
- No es pot engegar des del comandament (o si que es pot però s'ha de treballar el tema)
- Segurament tots aquest problemes es poden solventar però la feinada d'investigació que comporta...be, em vaig cansar... i és que, que hem vingut aquí a treballar o a veure videos i escoltar música?

Elisa
Molt verd. Millor interficie que el MythTV però molt verd en quant a prestacions.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada