dissabte, 20 de març del 2010

Projecte cinema a casa (2a. part): La TV

Molt be, recapitulem, vull montar un 'cinema' a casa a una buhardilla. La primera decisió era escollir entre una TV i un projector. Finalment em vaig decidir per una TV (més detalls a l'anterior post). Ara la qüestió és quina. Tenim 4 alternatives:
  • Plasma
  • LCD
  • LED
  • 3D
El plasma està molt bé per a veure pel·lícules, però no és gaire amic de les imatges estàtiques tipus ordinador. Crec que ara ja està bastant superat però deien que si mantens massa estona una imatge fixa es queda marcada a la pantalla. A més el gas que porta a l'interior te una durada. Tot i que la tecnologia ha evolucionat molt i diuen que dura molt mes, no m'acaba de convencer.

El LCD. Estic molt content amb la Sony i és ideal per a jocs i imatges d'ordinador. Tinc la intenció de combinar el cinema amb les consoles Wii i PS3, per tant, sembla la opció més apropiada.

El LED és fantàstic, una pantalla més fina que una pizza de massa fina i menys consum, però del tamany que jo vull la TV no n'hi ha i si n'hi ha és molt cara.

El 3D... be, he de dir que m'hauria d'esperar al 3D però no ho veig gaire clar... encara s'ha de veure quin sistema s'imposa i quan valen. Mes val esperar a que la tecnologia estigui implantada.

Així doncs, em decanto per una LCD i de les LCD la que te més relació tamany-qualitat-preu més bona per mi és una Sony Bravia de 50''.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada