dilluns, 1 de març del 2010

El teclat Dinovo Mini

M'he comprat el teclat de Logitech Dinovo Mini. La idea és poder controlar des del sofà el ordinador, no sols el Media Center, si no anar una mica més enllà i controlar els programes de l'escriptori de Windows, poder respondre als amics pel MSN, etc... D'un tamany com una PSP, lleuger, amb tapa, tecles anb retroiluminació. Bluetooth. Ara que porto uns quants dies probant-lo en situacions reals, tinc algunes coses a dir al respecte.
  • No se per què m'ha desaparegut la part del programa de configuració que permet canviar la velocitat i acceleració de ratolí i teclat. Suposo que hauré de reinstal·lar el software.
  • Al mateix temps que m'ha desaparegut el programa de configuració, també ha canviat la configuració de les tecles especials. La tecla per engegar el media center del Windows ara m'obre el reproductor multimedia no se perquè.
  • El teclat incorpora retroiluminació. Cert. Però almenys l'has de premer un cop per a que s'encengui el llum. Per tant, o saps molt be quina tecla premer primer que no afegeixi un caràcter o la primera lletra que escriguis probablement estarà equivocada. A partir d'aquí cap problema, molt xula la retroiluminació.
  • He dit cap problema? fals. Les tecles especials que s'obtenen amb combinació de la tecla de funció o CTRL, no es retroiluminen, de manera que no consegueixo trobar el '?', la 'ç', el '+', etc...
  • I ja no et dic la combinació de 3 tecles Funció-CTRL-'+'per a augmentar la font del navegador, funció que, entendreu que resulta bastant útil per a llegir planes web des del sofà estant.
  • Se m'ha penjat un cop el navegador. No hi havia manera de fer un scroll vertical.
S'ha de tenir en compte que l'he posat a prova al màxim i que el 95% del temps ha funcionat tot be. El moviment del ratolí es suau. El teclat respon a l'instant. M'encanta que tingui una tapa per a protegir el teclat, (sobretot si tens gats que es passejen per tot arreu com és el meu cas). Ahir va començar a fallar la bateria. Fa des del dijous que el vaig comprar però li he donat bastanta canya.

Aquí teniu un anàlisis més detallat.
http://www.xataka.com/analisis/logitech-dinovo-mini-videoanalisis

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada