dijous, 6 de març del 2008

La cerca continua

Fa molt de temps en una galaxia molt i molt llunyana... vaig començar a buscar un software per al PC que em permetés veure video, escoltar música, grabar i veure la TV i que tot això ho fes a la tele normal, no al monitor, i des del sofà (o sigui, el que s'anomena un Media Center).

Desprès de no pocs esforços vaig aconseguir habilitar una plataforma que em permetia cumplir els exigents requisits que m'havia proposat com a objectiu. Ara, desprès d'aquest període "de proves" és hora d'intentar millorar, doncs el sistema es resenteix de bastants problemes.

Així que enceto un nou període de proves de nous sistemes, instalacions i desinstalacions, cerca de drivers, configuracions, etc... Per tal de que el coneixement i l'experiència que vagi acumulant no es perdi en el buit, aniré apuntant els meus progressos en aquest blog.

Us animo a que hi participeu i entre tots aconseguim el nostre personal i més perfecte media center (o el que és el mateix el més adequat a les necessitats de cadascú).


Bona nit... i bona sort. ;-)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada