dissabte, 29 de març del 2008

Mythbuntu


Ha estat molt senzill instalar el mythTV amb la distribució mythbuntu, doncs el media center està integrat amb la distribució Ubuntu.
Poc a poc vaig descobrint com es configuren les diferents funcions. De moment el que he fet ha estat:

  • Que em trobi el disc dur extern USB on tinc guardat el materia multimedia: No m'ha detectat automàticament el disc dur, així que l'he hagut de montar jo a ma:
En una primera instància he comprovat quines unitats hi ha amb fdisk, he creat un directori a /media i he fet mount /dev/sde1
  • He afegit els directoris que ara si ja eren visibles a la configuració del MythTV. a media settings.
  • La tarja de TV me l'ha detectat correctament per be que no és obvi quin és el tipus de tarja de les que apareixen a la llista per escollir.
  • Tampoc resulta obvi com escanejar els canals però ho ha fet sense més problema al igual que la guia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada