dijous, 13 de març del 2008

SageTV



El SageTV és un altre Media Center de pagament (per a Windows o Linux), del qual em vaig baixar la versió de prova. La primera impressió va ser força positiva. Però és quan comences a filar més prim quan comencen a sortir els primers problemes.

Configuració: La configuració sense arribar a ser tan completa com la del Media Portal si que és força exhaustiva. Pots definir quines tarjes i quins drivers vols utilitzar en cada cas i això ja em va satisfer prou.

Aspecte visual: L'aspecte visual és força atractiu. Sense la complexitat del Vista MC però amb molta agilitat et desplaces pels diferents menus i pantalles. Bastant bona i es veu prou sòlida i ràpida.


TV: Fàcil de configurar. Malauradament no va caler escarvar gaire per a deixar entreveure els primers problemes. Resulta que configures la TV, em detecta la tarja sintonitzadora sense cap problema però alhora de buscar els canals... no troba res. De fet, ni tan sols li pots dir la zona del mon on ets. I aquí trobem el primer obstacle seriós. Resulta que aquest MC esta pensat per als USA exclusivament. El mateix passa amb la guia de programació. Es podria arribar a utilitzar el XMLTV per a generar la guia però francament no m'en vaig sortir.



Video: Bastant bé, et permet escollir els codecs a emprar. Res a comentar.

DVD: ups.... que diu que no puc reproduir el DVD perquè no es de la zona adequada!!!!! Clar com està pensat per als USA... i és una altra zona...

Música: Quan fiques la visualització de efectes habitual s'enganxa el sistema i va a salts. Costa de tornar a prendre el control amb el comanament.

Resum: La primera impressió va ser molt bona, però de seguida que vaig començar a escarbar una mica van sortir els problemes abans mencionats. Si mai treuen una versió per a Europa pot estar molt be.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada