dimarts, 2 de setembre del 2014

Inici o més aviat continuació

Ja tinc un blog de frikades, és diu Friki Attack, però a banda de friki, també soc geek (tinc totes les virtuts) i primer em vaig plantejar afegir entrades de tecnologia al mateix blog de frikades. Al cap i a la fi, moltes estan molt relacionades, ja que solen ser sobre temes audiovisuals. Tanmateix, vaig creure que hi ha molta gent que no té perquè interessar-li aquest aspecte i per tant, he preferit separar-ho. Tot i això, entre els dos blogs intentaré establir lligams que et duguin fàcilment de l'un a l'altre o de l'altre a l'un.
Aleshores aquest blog ve a ser una continuació del meu anterior Raiders of the Perfect Media Center,  que es centrava en temes de HTPCs i tecnologia d'aquest tipus, o sigui, de Media Center. Tema en el que he dedicat no poques hores durant els darrers anys, però no només es centrarà en això. Hi té cabuda tota mena de temes tecnològics, gadgets, informàtica, domòtica, etc... Vindrà a ser com un calaix de sastre de tot allò que se m'acudeixi de fer o de comprar i que cregui adient compartir.
Per anar fent boca, intentaré importar tots els posts del blog anterior. Per bé que desfasats la majoria, donaran una idea clara de per on aniran els trets.
Ah, el nom del blog, realment, volia batejar-lo com a geek attack, però ja estava ocupat, així que se'm va acudir que Chips ahoy rima amb Geeks ahoy però també estava pillat. Vaig canviar el ahoy per ajoy que així s'escriu tal com raja i així s'ha quedat.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada