dimecres, 16 de febrer del 2011

Linux revolutions (3)

PC desktop: Efectiiiivament!!! Adéu a Fedora. Hola Ubuntu. Em va ser impossible canviar els drivers d'una tarja a l'altra i mantenir el Fedora (i el seny) al mateix temps. Potser soc jo que no ho se fer però me'n vaig cansar. Bé, com no hi tenia gran cosa, vaig reinstal·lar el Ubuntu amb la tarja ATI HD Radeon 4830. Desprès d'uns inicis un xic complicats, doncs no m'arrancava tampoc l'entorn gràfic, (vaig haver d'instal·lar els drivers propietaris des de la consola), finàlment me'n vaig sortir. Ara es qüestió d'anar configurant el Ubuntu i anar pulint els detalls.

Substitució de AirVideo per Windows.
Al NAS hi tenia instal·lat l'Airvideo, una aplicació que permet fer streaming/transcoding en temps real dels teus fitxers de video de l'ordinador (en qualsevol format) al iPad. Estava mooolt be i funcionava molt be. Aquí hi ha dues possibilitats: instal·lar la versió per a linux del Airvideo Server, ó instal·lar el Airvideo per a Windows i el Wine.
Finalment vaig optar per l'opció en Linux. Les instruccions les vaig trobar en aquesta pàgina.
S'ha de baixar el ffmpeg que ells mateixos han degut modificar i compilar-lo.
Va força be de moment.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada